Vecka 28 (27+3)

Känner att järntabletterna faktiskt börjar göra lite skillnad och energin är på väg tillbaka.
Förra veckan var rätt trött vilket resulterade i noll träning och mycket soffläge. Vill ändå lyssna på kroppen och signalerna som den ger.

Känner av Ralf mer och mer när han rör sig där inne och det är så mysigt tycker jag. Det blir som mer verkligt ju mer liv och rörelse det är där inne.
Han verkar ligga ganska högt upp just nu vilket gör att magen känns hög och tom nedtill. Som mjuk nere och stenhård upptill.
(null)

Här hemma så har vi en fyraåring som just nu har stora funderingar som kretsar kring döden.
Försöker bemöta hennes tankar och svara så ärligt som jag kan.
Känns som att hon börjat inse att livet kan vara ganska skört och här om dagen så bröt hon ihop helt vid matbordet och började gråta för att hon aldrig vill att hennes pappa ska dö.
Hon har frågat om jag alltid kommer finnas där och om Ralf kan dö inne i magen. 
Fina lilla Freja, all tid med henne är verkligen fantastisk. Kommer göra allt jag kan för att vi ska få så mycket tid som möjligt tillsammans.

(null)

(null)

(null)


Chassit till Ralfs vagn kom för ett tag sedan.
Blev ju duo S chassit till vår Kronan. Passade också på att beställa en sufflett i gult vilket piggade upp den rejält.
(null)

Nu ska jag återgå till att kika på lite hockey.
Imorgon är det sista riktiga skoldagen.
Nästa vecka i skolan är i juni och då är det liksom opponering på slutuppsatserna och examen. Helt overkligt!