Vecka 26 (25+0)

Vecka 25 bara kom och gick utan att jag hann reflektera över det.
Det kan ha varit för att veckan var fylld av arbete samt en avslutande hemtenta innan det bara är fokus på C-uppsatsen.  (null)

Tentan avverkades utan problem och nu ser jag mållinjen med skolan vilket känns fantastiskt!

Igår så hade jag en obehagskänsla i kroppen från att jag vaknade. P och jag var på hockey men fick åka hem lite tidigare eftersom jag inte könde mig riktigt kry.
Tog med mig kräkhinken när jag gick och lade mig och känslan stämde bra. Nog för att magsjuka suger men att vara gravid och magsjuk suger fasiken ännu mer. Har spenderat natten med att varva soffan och toaletten. Kräkningar och så världens kassaste mage som innebär att jag bajsat vatten.. har hållt i sig hela dagen.
Känns så frustrerande att jag inte får behålla något alls men samtidigt fåe jag tvinga i mig lite vitt bröd och vätskeersättning för Ralfs skull.
Tur han lever rövare där inne hela tiden så jag vet att han mår bra.
Känner mig isolerad från familjen och Freja har stått och sagt att hon älskar mig mest och vill gosa men det får vänta tills jag är frisk.
(null)
Vädret idag har varit fantastiskt så P och Frejster har verkligen haft en toppendag medan jag mest känner mig less på soffläget.

Får gosa med den enda i familjen som är utom fara för magsjuka.
(null)
Jag, Bulten och mello.
Nu ska jag satsa på att bli frisk snabbt.