Snart 2 veckor

Tiden rullar på i vanlig ordning och man börjar vänja sig vid att sömnen inte riktigt är som den brukar.
Tycker inte att vi ska klaga för vanligtvis äter Ralf 3 gånger under natten men det är en del stånk och gnäll pga gaser och lilla magen.
Har ju bytt från Nan HA till vanliga PRO 1 eftersom han var helt lös av den vi startade med och det är ändå bättre nu än det var innan.
Vill ge hans mage en chans att ställa om sig också.
(null)

Freja är fortfarande nöjd över att vara storasyster även om det ibland kan komma en del frågor om Ralf, "varför måste ni vara med Ralf hela tiden?" Eller när mommo sa att Freja gärna kunde sova hos henne "vill inte ni att jag ska sova med er?".
Vi ger henne så mycket kärlek som det bara går och ändå känns det som att hon blivit så självständig. Går in på sitt rum och stänger dörren för att få leka "i lugn och ro".
(null)

(null)

Lilla Relfen kunde fasiken inte ha fått en bättre syster.

Idag hade vi återbesök för att kolla hörseln på vår kille. Fick äntligen godkänt på båda öronen så nu kan vi lägga den oron åt sidan.

Jag har kört igång med mammamage-appen och några övningar med gummiband som ska stärka upp kroppen efter en graviditet. Ska köra varje dag utom lördagar har jag tänkt tills jag känner mih starkare och kan öka på. Känner att kroppen behöver få sin tid och att jag kan bli lite mör i bäckenet om jag rört mig mycket.
Längtar efter att få köra ett rejält pass faktiskt men det får nog dröja ett tag.