3 veckor

Imorgon blir vår yngsta tre veckor.
Tiden rullar på och jag känner att det är så mycket som inte riktigt hinns med. Måste köpa färg och göra hand och fotavtryck innan han växer för mycket.. Måste köpa en sån där fylla-i-bok och fixa en spara låda för hans saker. Allt sånt där gjordes direkt till Frejster men nu tickar tiden på.
Vi har i varje fall hunnit med att skicka in en bild till tidningen som var med idag. (null)

I onsdags hade vi första vägningen och mätningen på BVC.
52 cm (+2cm)
3954 g (+442g)
Magen verkar fortfarande krångla en del men han växer som han ska och det är ju bra.

Jag spenderar en del nätter på soffan för att Freja ska kunna sova gott och få lite bättre sömn. Funkar ändå helt okej än så länge även om energin är rätr låg vissa dagar.
Vi har en månad kvar att vara lediga hela familjen och Freja är ju ledig med mig till september så vi kanske hinner komma in i ett bra lunk tills dess.

Annars är det lite tufft med den här supervärmen. Fantastisk sommar vädermässigt men lite tufft med en nyfödd och att inte få bada ännu.
Tycker att avslaget varit sparsamt den här gången men det är inte över ännu och det skulle vara så skönt att få svalka sig med ett dopp när vi hänger utomhus.
(null)

(null)

Träningsmässigt så kör jag på med lite lättare övningar varje dag.
Har tappat 10 kg sedan förlossningen men har typ 10 kg kvar att gå ned innan jag är där jag vill vara och där vi började innan jag körde igång med syskonförsöket.
Känner mig dock riktigt pepp på att hitta en bra träningsrutin men vill njuta av sommaren och familjen helt först.