Vecka 30 (29+2)

Jag har försökt tänkt att jag ska få till iaf ett blogginlägg i veckan men lyckas inte riktigt leva upp till den visionen.

Nu är det redan vecka 30 och på ett sätt känns det lite jobbigt att det snart är över. Det här är ju förmodligen min sista graviditet och så har den bara rusat förbi.
(null)

(null)

Jag mår fortsatt bra och har till och med kunnat öka på träningen lite. Freja och jag brukar rocka familjegympa på lördagar men de senaste 2 veckorna har hon inte velat gå på det så då har jag kunnat klämma in ett till pass med Bodypump istället.

Den här veckan är det dags för besök hos BM.
Känns som att man varit betydligt mer utan koller den här gången men ändå är det bara 2 färre besök hos barnmorskan men förra graviditeten så hade jag ju så många extra ultraljud också. Hade dels cystan i början sedan var det ju TUL och alla undersökningar för att följa upp hur moderkakan flyttade sig.

Igår packade vi BB-väskan.
Blev inte så många ombyten den här gången. Vi har ju ändå rätt nära hem också om det skulle behövas mer. Dessa plagg fick följa med till Ralfen och så självklart den fina gosen som Freja valde. (null)