Det draaaar

Vilken skillnad det har varit att ta Letrozole kontra Pergotime. Har inte alls haft samma humörsvängningar eller vallningar som jag haft under tidigare behandlingar.

Jag vet inte om jag egentligen haft några biverkningar men jag kanske varit tröttare än vanligt, dock svårt att säga eftersom jag så ofta är trött ändå. Har varit och är extremt hungrig, det är definitivt värre än vanligt. Finns inget stopp alls och är konstant sugen på något. Bara att försöka behålla någon typ av kontroll så det inte brakar iväg.

Det känns som att det händer saker på insidan. Det drar rejält i äggstockarna så jag hoppas på att det blir positiva besked på torsdag.

Helt sjukt att det snart kan vara ruvardags. Är detta verkligen på riktigt?
Åh vad jag hoppas att vår älskade tjej får bli storasyster till sommaren!

#1 - - S:

Åh vad jag håller tummarna! ❤️❤️❤️