Vecka 5 (4+0)

Fin rubrik alltså!

Tusen tack för alla lyckönskningar och gratulationer. 

Idag testade jag igen och det har redan blivit lite starkare. Har ju bunkrat med test så det är väl lika bra att de får komma till användning.

Läget just nu är att jag är extremt svullen om magen och då menar jag verkligen extremt.
Får inte igen knappen på mina kläder men som tur är så har jag många sköna plagg som döljer bra i min garderob.
Det är ju såklart tarmarna som svullnat upp och inget annat men det känns kan jag lova.
Annars sliter det och drar i livmodern vilket förhoppningsvis är ett tecken på att det förbereds för en växande frysis.
En liten fighter precis som Frejster tror jag starkt på.


#1 - - Mathilda:

Jag är såååå glad för er skull ❤️ Stort grattis, nu håller vi alla tummarna som finns att Freja får ett syskon och Lill får en lill-kompis att leka med 😊

Kram

#2 - - Heidi:

Hej helt fantastiskt att se att ni lyckats. Så glad för er skull. Vi går in i v 13 denna vecka efter syskonförsök med ivf o fet . Så fantastiskt att det fungerar. Följt dig i så många år. Kram o hoppas du mår bättre o freja mår bra o det inte visar något fel 💖

Svar: Men vad roligt att det gått vägen för er också 🤗 Stort grattis ❤️
None None

#3 - - Emelie:

Wieee!! Stort stort grattis till er ❤️❤️❤️