Samma resultat

Även denna vecka så blev det tre träningspass.

Måndagen bjöd på 1 h yoga på jobbet följt av spinning + core direkt efter avslutad arbetsdag.

På onsdagen blev det Bodypump med viktökning på flera kroppsdelar.
På fredagen så fick Freja glida vagn och kika Netflix medan jag kämpade mig igenom 5 km. Var tungt med 13 kg barn + kronanvagnen men det gick.

Är glad att jag nådde träningsmålet även fast Freja varit sjuk i veckan.
I måndags kräktes hon under natten och sedan var hon pigg igen. Vi trodde det var över men på fredagen drog det igång igen.

Lördagens vägning visade på -0,3 kg igen.
Sammanlagt -0,6 kg so far.

Nu är det förhoppningsvis avklarat och jag ser fram emot skolveckan som kommer som också är den sista för den här terminen. Sista sommarlovet till och med för nästa sommar så tar jag examen!


Vill avsluta med att säga att jag hoppas att ni alla haft en härlig helg och att ni uppmärksammat att det varit både Ofrivilligt barnlösas dag och Mors dag.
Dagar som påminner en om hur värdefullt det är att få kalla sig för mamma.