Okej ändå

Den här veckan blev det tre pass som är målet.


Två löppass på nästan 5 km och ett pass Bodypump däremellan.


I lördags visade vågen på -0,4kg.
Känns lite lite men samtidigt så när jag körde viktväktarna så var målet -0,5kg varje vecka eftersom det anses vara en hälsosam viktnedgång. 
Nu kör jag på med samma saker, bättre portionsstorlekar, inte massa kvällsgotta och minst tre pass i veckan.


Förutom träning så har vi hunnit kalasa för Frejas tremänning och jag har fått snusa på hennes mini-tremänning.

Idag har vi oljat in hela uteplatsen och staketet. En hel dags arbete så för att göra Freja nöjd tog vi sedan med cykeln till en närliggande sjö där vi promenerade omkring innan vi åkte hem för att kvällsmysa och ladda upp för en ny vecka.

Fullspäckad vecka väntas. Imorn ska jag jobba eftersom vi har utvecklingsdag och APT, sedan jobbar jag ju tis-tors och på fredagen så ska vi plugga. Nästa vecka är sista veckan i skolan innan sommarlov, åh vad jag längtar efter ledighet!