Inser

Förlåt, igen. Jag inser att jag inte ska ge några löften om att blogga eftersom jag inte kan hålla det. Det där med att väga sig tog för mycket fokus från mitt eget välmående så jag har lagt ner det nu när jag istället känner att jag hittat tillbaka till mina 3 pass i veckan som får mig att må bra.


P och Freja har nu gått på semester och jag jobbar tills på torsdag denna vecka innan det väntar 7 veckors ledighet för mig. Jag utnyttjar en del föräldradagar också för att kunna njuta ordentligt och länge med familjen.

Vi hälsade på min bästa vän och deras lilla frysbebis som är lillebror till Frejas vän Signe. 

Vi börjar inse att vår tjej är rätt stor och att detta förhoppningsvis blir den sista sommaren som vår familj består av 3 personer. I kalendern står det inskrivet när vår fantastiska läkare öppnar sin praktik efter sommarstängningen och jag har bärjat äta tillskott med folsyra.


Det som kändes så långt borta närmar sig med stormsteg så därför ska vi passa på att njuta av ledigheten innan verkligheten och kampen för syskon ska få kliva in i vår vardag.

#1 - - Adéle:

Så härligt med långledigt! Har ni några speciella sommarplaner? Vi får 8 veckor ihop iår. Känns skönt att kunna njuta tillsammans.

Ska verkligen hålla mina tummar att hösten kommer att bjuda på roliga saker för er och att det där syskonet inte dröjer länge. Kramar! ❤

#2 - - Jullan:

Åh 7 veckors ledigt, underbart. Hoppas ni får en fin sommar med mycket sol och värme.