Vi hade vår

Våren kom på besök och det kändes verkligen helt underbart. Var typ så en började räkna ned till semestern.

För en vecka sedan så var vi alltså ute och hoppade i vattenpölar men efter att snön har vräkt ned hela veckan så var det nästan så att jag ville plocka fram julsakerna igen.


Vi har hunnit med att umgås med min fina vän och Frejsters vän. Våra bästa längtansungar som klädde av sig och röjde järnet.

Det är ju ändå galet att de börjar bli så stora. Tänk att Signe blir storayster snart. Hur coolt är inte det?

Freja pratar ibland om att hon också vill ha en bebis men hon vet att vi måste åka till doktor Prick först så som vi läst om i Slottet med de många rummen. 

Nu efter att ha fredagsmyst så nattar P Frejster och jag mumsar lite godis i soffan. Sörjer att jag inte fick tag på biljetter till Takida som spelar i stan ikväll.. förhoppningsvis kommer det fler chanser.
Ha en trevlig helg!

#1 - - Milli:

Hej. Jag är nyfiken på om Signes mamma forfarande bloggar. Jag har följt er två sedan ni väntade era små hjärtan. Men för ett bra tag sedan så blev Signes blogg ej tillgänglig för mig. Undrar bara om det går att läsa hennes blogg någonstans. Gör mig så glad att veta att hon ska få ett syskon!!!

Svar: Det gör hon faktiskt. Hon skriver på ivfmamma.blogg.se men har satt lösenordskydd på bloggen. Om du mailar henne på [email protected] så får du säkert uppgifterna. Hon vill bara känna att hon har lite koll på vilka som tar del av deras resa just nu. Kul att du hänger på :)
None None