Vecka 12 (11+1)

Förutom tröttheten så mår jag väldigt bra just nu! Kan känna mig smått illamående om jag är hungrig men det är ju liksom lätt att lösa.
Jag känner att magen växer och Freja sa här om dagen att "magen börjar verkligen bli stor nu mamma". Dock är den sådär på gränsen så jag känner mig mest bara väldigt pluffsig och tjock istället för sådär fantastiskt gravid. 
Är rätt förvånad över att den redan putar en del dock då det dröjde rätt länge med Freja men det sägs ju att det kan gå snabbare när kroppen vet vad som händer.
(null)


Vi har haft en härlig vecka här hemma där vi bland annat var på utvecklingssamtal för vår tjej. Det värmer i hjärtat att få höra att hon är en tjej med stark integritet som står upp för sina åsikter och värnar om att alla ska ha det bra. Hon visar tydligt vad hon inte tycker är okej och är tydligen en förebild och drivkraft i gruppen.
Fantastiska lilla individ.
Nu avslutar vi helgen med att hon åkt på ögoninflammation. Började med lite rött på ena ögonvitan och nu under kvällen är det två stycken kletiga, röda ögon. P får ta VAB imorn och sedan kör vi varannan dag tills hon är på banan igen.
(null)