När allt inte hinns med

Bloggen är ju faktiskt rätt långt ned på priolistan även om ni är ett gäng ihärdiga läsare som troget tittar in.
Skolan har ju dragit igång och det är en kurs med mycket litteratur som ska bearbetas. Efter första veckan på plats med klasskamraterna så åkte jag till Norge över helgen. Hade ångesg innan eftersom jag aldrig varit ifrån Freja mer än 1 natt och nu blev det liksom tre hela dagar. Det blev i varje fall ångest helt i onödan för när jag väl satt på flygeg så kunde jag släppa fokus eftersom jag visste att hon och P klarar sig utmärkt även utan mig.
Jag hade en härlig helg hos min barndomsvän och det blev massor av surr, skaldjur och vin.

Även om borta var otroligt bra så känns hjärtat helt först när jag fick komma hem och snusa på världens bästa Frejster.

Hela veckan som varit så har Freja stannat hemma från föris. Hon har klagat på munnen och inte velat äta. Örat gjorde också ont vilket blev bättre med mössan på.

Under måndagen blev det några små tuggor från en macka men sedan bestod veckan av flytade mat och mycket gråt. I fredags träffade hon en läkare som kunde konstatera att det var höstblåsor. Mängder på insidan av nederläppen och inne i kinden. Hon har knappt pratat under tiden som hon varit dålig men idag är äntligen vår surrkuse på bättringsvägen.
Eftersom hon inte ens kunnat ha nappen i munnen så passade vi på nu att säga att det kanske var dags att sluta. Klarar hon 5 dagar så är det ju rätt inga problem och hon var inte sen med att hämta en påse för att samla ihop alla.

Stolt gick hon ut och slängde påsen direkt i soptunnan. Hon sa att hon kan sluta med gosen också men jag tyckte att hon kan ha den att mysa med vilken hon ändå verkade tycka var helt okej.

#1 - - Cicci:

Stora & duktiga tjejen. Skönt att hon verkar även vara på bättringsvägen. Kram

#2 - - Adéle:

Men lilla skrutt! Milo hade höstblåsor förra hösten. Inte kul alls. Skönt att hon mår bättre nu. Och så skönt att bli av med nappen också. Här hemma funkar inte livet utan napp. Oroar mig för tänderna en del.

De växer upp på tok för fort!