Nära

Hallå där.
2 månader kvar till årets bästa högtid. Tror ni att jag är lite taggad eller? Har börjat kika runt på masso av julklappar och redan handlat lite. Älskar att julstämningen börjar infinna sig lite även om P kan bli galen när jag smyger in lite julmusik här hemma.
 
Ute på gården så har vi krattat bort hösten och nu är vi redo för snön istället.
 
Vi har haft besök av Frejas tremänning. De leker så bra tillsammans och det är så himla mysigt att se. Tänk att jag och min kusin hade lika roligt när vi var små. Förhoppningsvis blir de inte lika galna tillsammans under tonåren sedan.
 
 
I lördags blev det ännu ett biobesök. För andra gånger var vi och såg Storkarna. Så himla bra film alltså! P sa att det var någon familj som lämnade salongen för den var för läskig men Frejster är ju ändå rätt härdad. Viktigt att lära sig skillnad mellan gott och ont osv.
 
 
 
 
Annars rullar det mesta på. Skolan har tagit mycket tid och ork just nu. Måste ibland lära mig att sänka ribban lite med tanke på hur många bollar jag vill försöka ha i luften.
Helgerna är ovärderliga. Tid tillsammans med familjen och massor av viktig sömn.
Som tur är så gillar Freja att sova. Hon smyger oftast in i vår säng under natten, eller som på bilden nedan då hon smygit in innan vi gått och lagt oss. Passar på att njuta, hon kommer knappast vilja sova med oss hur länge som helst.
 
 
Nej nu ska jag ta och avsluta min essä som jag skriver på och sedan hämta tjejen på föris. Vi ska rulla ut till A och Signe för lite eftermiddagsbus.