Helgkaos

Fredagen var min lediga dag men jag hade en planerad aktivitet att genomföra på jobbet tillsammans med två studiekamrater. När jag vaknade på morgonen kände jag mig konstigt illamående och fick inte i mig någon frukost. Bestämde mig för att tränga bort illamåendet och lämnade Freja hos min mamma och åkte till jobbet.
Hade en superkul matematik aktivitet i form av en skattjakt med några barn och efter någon timme plockade jag upp Freja igen.
Illamåendet var värre så mamma följde med och åkte iväg på äventyr med Freja så jag kunde åka hem och vila.
När jag väl kopplade av så började jag kräkas. Spydde och spydde hela dagen.  Fick spendera natten i gästsängen och vaknade pigg och normal på lördagen.
Vettetusan om det var magsjuka eller om jag hade ätit något dåligt men ingen annan har, som tur var, blivit dålig.
P fick ha lördagen utomhus med Freja och jag var isolerad.

På söndagen lämnade jag hemmet och då blev det en promenad tillsamans med familjen och Freja skulle testa sparkcykeln ute.
Riktigt nöjd tjej så länge hon hade bra flow. Minsta motgång innebär just nu kaos men som tur är så är jag rätt van vid dessa humörsvängningar redan.



I måndags så blev det en tripp för att mata lite änder.

På eftermiddagen var det städdag på Frejas förskola.
Var lite missnöjd över hur det var organisterat. Var föräldrarådet som höll i det men jag tyckte liksom att man inte kände sig så bra mottagen eller att det var så trevligt att vara där så en kort stund blev det sedan så gick vi hem igen.

Idag har jag haft en härlig dag på jobbet med massor av skräpplockade. Det är tragiskt att nästan varenda unge kunde fylla en varsin påse skräp som bara slängs i naturen men lärorikt att få se det och göra skillnad.