Bortglömd

Bloggen har varit lite bortglömd den senaste tiden men jag ska ta och uppdatera er lite.

Öeoninflammationen gick över och trots att Kåvepeninen var vidrig så var den en tårögd tjej som varje dag klagade på att medicinen var "sur" men ändå tappert svalde ned den. Nu klurar vi på om vaxproppen har släppt eller inte. Vi har ju kört med den oljan som läkaren rekommenderade och han sa att det märks när den kommer ut men vi har inte sett något..

I varje fall så har värmen äntligen kommit på riktigt. Vi firade in våren tillsammans med fina vänner och brasa i området.

Eftersom torsdagen var en röddag men P jobbade så har vi varit ute på upptäcksfärd dels ute vid vattnet och uppe på berget i staden.

Jag har fårt upp ögonen för Mini rodini och kanske blivit lite smått besatt. Månadens budget kanske blivit lite överskriden men vad gör det när Frejster strålar i mina inköp.

Just nu så pågår altanbygge hemma hos oss. En snickare har varit här och jobbat men det är ännu inte färdigt dock så går det att se hur fint det kommer bli med ett stort soldäck och nytt staket som ska matcha vindskyddet.

Avslutningsvis kan jag berätta att vi förmodligen bokar en tid åt Freja på vårdcentralen på måndag. I slutet på veckan så började hon prata konstigt, låter typ som att hon är helt igentäppt men hon är ju inte förkyld sedan så har vi haft två hemska nätter när det gäller hennes andning. Hon har ju alltid småsnarkat men nu är det som att hon gurglar och andas jättetungt. Inatt har jag knappt sovit en blund för jag legat nära henne och varit orolig för det låter så jobbigt. Har spelar in det och ska väl kolla med VC vad de säger. Efter eget googlande, som man inte kan låta bli, så misstänker jag att det är hennes halsmandlar som är förstorade men vi får se..
Alltid ska det vara något.
#1 - - Intesomvitänkt :

Jag gillar också mini Rodini. Inte allt men det finns mycket fint. Dock blir jag lite anti hysterin när folk köper en tröja för nästan 2000 kr. 🙈 Folk blir ju verkligen helt galna! Men som sagt så finns det mycket fint 😍

#2 - - Jullan:

Va? Har du oxå åkt dit på MR? Jag älskar MR och har gjort så länge. Nu har ju hysterin nått höjder som gör att jag blir lite anti men men bara att hålla för ögon och öron. Tyvärr så är det ju alltid folk som ska se till att sko sig på andra, det är synd och girigt. Är du med i stora MR gruppen på FB? Ett måste för alla MR älskare.

Svar: Det är så fina print och känslan i tyget är ju fantastisk 🙈 Ja alltså det var ju galet att sitta där i släppet av ML och så fick jag plats 4000 och nästan allt var borta 😅 Är med i den gruppen och är helt beroende av alla säljtrådar. Så trist att det inte finns någon butik här i närheten som säljer men jag ska försöka åka till någon i sommar 😍
None None