Ögoninflammation

Vi har hunnit med att fira min mamma som fyllt år.

Sedan förra helgen så fick Freja ögoninflammation. Det började när vi var och firade hennes faster och kusin.

Från ett öga så spred det sig till båda vilket resulterade i en hel veckas VAB för min del. Freja var , förutom sina röda kletiga ögon, pigg och alert så på onsdagen drog vi en liten shoppinresa tillsammans med våra fina vänner A&M.

Mall of Scandinavia var amazing och mest pengar spenderade vi på Disneystore vilket också resulterade i en nöjd unge.

Den i fredags var första dagen som hon vaknade utan att ögonen satt ihop. Lite röd men betydligt mycket bättre. Nu har ju hon dock semester eftersom P jobbat färdigt inför sommaren. Jag jobbar veckan som kommer men sedan joinar jag dom.

Gårdagen, alltså midsommar, firades med dans kring midsommarstången och sedan middag med gäster här hemma.

Freja har också fått en ny kusin. Mysigt med en liten nykomling som vi kommer få mysa lite med under sommaren.


Vi hoppas på fantastiskt väder imorgon så vi kan bada ute tillsammans med A och Signe. Idag har det blivit massor av badande på uteplatsen, perfekt så jag kan passa på att sola lite.

Nu ska jag fortsätta beta lite serier. OITNB är redan avklarad och nu ser jag sista säsongen av Dexter som jag inte kollade färdigt på när den var aktuell.

#1 - - Amanda :

Jag har precis börjat om på nytt med Dexter 😁👍