Semester!

Sådärja. I torsdags gjorde jag sista arbetsdagen för den här terminen och har nu 6 veckors ledighet att njuta av.

Det är en rätt overklig känsla med ledigheten och nu hoppas jag på att vädret kan visa en lite bättre sida så vi får njuta mycket.
Vi har ju hunnit inviga utebadet med A och Signe iaf. Sedan hälsade vi på i deras nya hus.

Här hemma är det väldigt poppis att leka med de små djuren hon har. Det är fantastisk ensamlek som jag älskar att få sitta och lyssna på. Sedan fick hon ett Lotto-spel med Babblarna som blev en riktig hit. Så kul att kunna spela lite tillsammans.

Idag var det tänkt att vi skulle besöka tävlingsbanan och se min lillebror köra lite Dragracing men det har regnat hela dagen så det blev ett besök på Technichus med familjen. Ingen av oss hade varit där innan men det var över förväntan som bara den och vi brände snabbt några timmar där.

Nu ska vi smaska lite lördagsgodis och hålla tummarna för sommarväder imorgon.

#1 - - Mosis:

Vilken snygg hårfärg du har! Vet du vad den heter? :)

Svar: Tack så mycket 😄 Det är Garnier nutrisse iaf. Kommer inte ihåg vad färgen heter för jag känner bara igen förpackningen och tar samma varje gång. Någon rödsvart är det ☺️
None None