Stinget

Måndagen spenderades tillsammans med våra toppenfina kompisar. Tänk att min fina vän fick en liten stjärna som verkar vara en lika bra vän åt Frejster.
Det är så mysigt att se dom leka tillsammans och ibland får jag det där lilla suget av att vilja ha en till. Det är många runtomkring som fått eller ska få syskon till sina barn som är i Frejas ålder och jag tror att det påverkar mig lite även om jag faktiskt är nöjd just för tillfället. Vår plan är att köra igång med syskonförsök i oktober 2017 ungefär och det känns ändå rätt nära. Tiden går ju fort när man har roligt!

Idag har Freja spenderat lite tid med sin mormor. Jag skulle träffa min studiegrupp och förskolan ringde igår och berättade att de skulle stänga igen idag för sanering. Har gått magsjuka där  i ungefär en månad så nu fick de ta i med hårdhandskarna och förhoppningsvis blir de av med alla dumma baciller. 
På eftermiddagen blev det såklart tacofix med min bästa kompiskock.
Imorgon ska hon sova över hos sin moster och hon är mest taggad på henne kissekatter. Jag och P ska ut och käka middag och se Deadpool på bio, myspys.
#1 - - Lilith - livet efter Borderline:

Åh det är nästan så man blir sugen på en till, mina börjar bli så stora.