Sorry kompisar!

Har gått alldeles för lång tid sedan senaste inlägget. Ni är några trogna följare som fortsätter att titta in så jag känner att jag ändå måste bjuda på någon typ av uppdatering.


November har hunnit passera och så också min födelsedag. Jag är nu alltså 27 år gammal och kanske lite klokare än för 1 år sedan.

Vi har hunnit med att fira Halloween tillsammans med några fina vänner.

Allt julpynt har såklart kommit fram här hemma och Freja har nöjt pysslat om sin egen julgran. Det mesta hänger på samma gren men det är den finaste julgranen jag skådat.

Vi har hunnit få massor av snö som vi njöt av men den har smält bort.

En julpysseldag hade vi förra helgen och på kvällen så betade vi av årets kräksjuka.

Imorgon är det dags för dop för mitt fantastiska gudbarn. Har skrivit en liten text som jag ska läsa upp i kyrkan och jag tror det kommer bli en superfin dag med många av mina favoritmänniskor.


Nu har ni lite koll på läget.

Ha det!

#1 - - Jessica :

Åh vad skoj med ett inlägg igen :)
Jag är en av de där trogna som tittar in någon dag i veckan för att se hur det går för er :) Ha det bra :)

#2 - - Jullan:

Grattis i efterskott! :)

#3 - - Humhum:

Allt gott i framtiden! Nu raderar jag dig från mn bloggroll. Hade önskat mer regelbundna uppdateringar.