2016

Skriv inläggstext 

Visst har 2016 varit ett fint år för oss. När jag blickar tillbaka så slås jag av hur snabbt månaderna rullat förbi men det blir väl lätt så med många bollar i luften.

Här är
Några av höjdpunkterna som är värda att lyfta fram:

Värmen kom
En ny fantastisk krabat kom till världen.
Första sommaren i huset.
Det underbara vädret som vi fick njuta av
En lång ledighet
Resan till Finland
P fyllde 30
Att Freja slutade med blöjor
Jag reste till Norge
Och fick hänga med min fantastiska vän i vårt fina grannland
Freja slängde bort alla sina nappar
Efter lång träning så genomförde vi Tjurruset
Jag blev gudmor, en otrolig ära!
Första skridskoturen
De här två förgyller mina dagar, året om <3
Gott nytt år från oss!

Nu avslutar vi det här året med hopp om att 2017 blir ännu bättre. Vi startar nya året med att ha en tjej som fyller 3 år här hemma och sedan ser vi fram emot en höst där vi ska starta upp med läkarbesök för att förhoppningsvis kunna göra vår tjej till storasyster.


Hoppas ni alla får en undebrar kväll så hörs vi igen nästa år!