En vecka kvar

Nu är det sista veckan innan det är dags för fem veckor semester.
Detta kommer bli en sommar som mestadels kommer spenderad på hemmaplan. Förhoppningsvis blir det massor av bad och bus. Jag ska ta en egen liten tur ned till min kusin i Bollnäs, det är dags att få ses, dricka lite vin och sura ikapp om allt som händer i våra liv.

Har ni haft en trevlig midsommar?
Vi hade otroligt sommarväder och besök från Umeå.
Förmiddagen spenderades utomhus och sedan kom även min syster med sin kille och vi lagade mat tillsammans.

När vi ätit oss sprickfärdiga så somnade Frejster. Vi andra gick ut och spelade några omgångar kubb och sedan blev det massor av tv-spelande inomhus innan det var dags att göra natt.

Vi har hunnit med att fira Frejas faster och kusin. Myspysigt att få träffa allihopa och vädret fortsatte visa sin fina sida och det blev en dag utomhus.

Igår så skjutsade vi vår vän till tågstationen och stannade till på donken för att mumsa lite Mc flurry. Min laktosmage gillar inte för mycket glass men Freja ville hellre mata mig än mumsa själv.
Vi fick ännu en dag fylld av solsken och det passade oss perfekt.

Idag så var jag och Freja lediga tillsammans. Blev en del lek ute i lekparken på förmiddagen. Hon älskar verkligen att vara ute och det är så roligt att upptäcka världen tillsammans med henne.
Världens bästa Freja!

Nu på eftermiddagen har vi plockar undan massor här hemma. Imorgon ska vi städa lite extra eftersom det ska vara visning här hemma på onsdag. Känns ganska pirrigt att sälja sitt hem och få det bedömt av massa okända människor.. Hoppas det faller någon i smaken.
#1 - - Jullan:

Fina Frejster! :) Lycka till på onsdag!

#2 - - Adele:

Men sötaste Frejster! Ni åker inte till Stockholm nåt då på semestern? 😉

Åh så pirrigt med försäljning! Hoppas det är mååånga som är intresserade och att ert hem hamnar i goda (rika 😛) händer.

Härligt med så lång semester. Jag har två veckor kvar innan jag får två veckor semester.

Kramar!

Svar: Vi har tyvärr inget inplanerar nu under sommaren men kanske längre fram under året 😄 Då ska jag hojta till, skulle ju vara hur kul som helst att ses ☺️
Om ni rör er uppåt så får ni säga till.

Kramar
None None