Jobbat för första gången

Oj vilken rolig dag jag har haft.
Ni får inte missuppfatta mig för jag ÄLSKAR att vara föräldraledig men jag tycker väldigt mycket om mitt arbete. Jag fick kliva in i min roll som pedagog, fick vara Camilla istället för att vara mamma hela dagen.
Det hade gått väldigt bra med Freja hemma så jag kommer våga mig på att hoppa in och jobba några fler strödagar så länge det känns bra. Toppen med lite extra pengar samt att jag kan spara in lite föräldradagar!

Annars kan jag meddela att hostan verkligen kommit tillbaka för lilla tjejen. Blir så less över att hon ska behöva vakna av alla dessa hostattacker. Känner mig som världens nojigaste hypokondriker-mamma men när vi träffade läkaren och pratade allergi sa han att om hennes hosta kommer tillbaka tätt så bör man kanske kolla om det är förlylningsastma. Nu känner jag liksom att jag sprungit där för mycket.. Kanske P får ringa och prata med dom imorn och höra vad de tycker.