Matvraket

Som hon förgyller mina dagar!
Igår började vi dagen med en sovmorgon. Jag lade henne på golvet i badrummet för att sminka mig och hob lekte med ett av mina diadem. När jag vänder mig om ser jag att hon ligger nöjt  och har lyckats satt fast det runt ansiktet. Sötnosen.


Vi har använt den nya stolen väldigt flitigt och hon är riktigt nöjd över att få sitta med vid matbordet.

Igår så hann vi med ett besök på stan och där hade de ställt ut alla fina drakarna. Kanske mest spännande för mig men jag kan föreställa mig att om ett år så kommer hon vara en av de barn som klättrar omkring bland dessa.

Hon har fått ett par superfina Barbappa-byxor av sin mormor som vi invigde idag.

Vi har hunnit med massor av ärenden samt storhandling. Skönt att slippa tänka på det imorgon då säkert flera arbetar halvdag.

Idag efter middagen mumsade hon på ett rån. Det där med att pricka munnen är inte alltid så lätt och ibland blir hon riktigt förbannad. Tur att övning ger färdighet.


Imorn så ska jag hänga med några arbetskamrater på AW, ska bli riktigt trevligt. P får vara hemma och ha myskväll med Frejster.
Nu ska jag dock spendera den här kvällen på att fortsätta med boken om hur vägen till Freja såg ut. Den ska läggas i hennes minneslåda.



#1 - - alexandra:

haha..gud vad roligt med diademet:) hon är ju bara för gullig:)

#2 - - Emelie :

Ojj så söt med diademet :) så roligt men en bok, det har jag också funderat på om vi nu lyckas nån gång :) kram

#3 - - Mammatea:

Så sött med diademet!

Stor hon blivit, sitter vid bordet så fint.

#4 - - Mammatea:

Så sött med diademet!

Stor hon blivit, sitter vid bordet så fint.

#5 - - Nina:

Va hon är lik dig!