Badsugen

Jag har varit ganska sliten idag. Kan bero på att jag hade en toppenkväll igår med mysiga vänner på stan! Freja hade en jobbig natt och vaknade massor. Stackars P var alldeles förstörd. Är som att hon kör med hon nästan..
Eftersom alla var trötta idag så har vi bara hållit oss på hemmaplan.
Freja ville åka och bada i havet med P tycker att det är för kallt. Freja blev sur och tog på sig badbyxorna på huvudet i ren protest!

Förutom att hon blev lite bitter av att inte få besöka stranden så har hon varit på strålande humör idag. Skrattat högt flera gånger och det kan ju vara det bästa som finns.
Hon somnade gott förut och som vanligt är man där och knäpper kort. Undra hur många bilder jag har på henne när hon sover.

Nu ska det bli skönt att få sova.
Imorgon blir det Birsta med min fina A.
#1 - - Emelie :

Åhh vilken sötnos med badbyxorna på huvet :)

#2 - - Mammatea:

Sovande barn äran fridfullt.

#3 - - Langtarefterbarn:

Åh va hon är söt er lilla tös!

Känner igen det där med att ta bilder på ett sovande barn. Jag gör det hela tiden och kan inte få nog. <3

Svar: Tack så mycket <3 Ja det är helt underbart att kunna titta på dom när bebisen sover. Man får verkligen inte nog :)
None None

#4 - - dagijuli:

hej!! fin hon är lilla frejster o så lik dig. hur mkt väger hon nu o hur lång..tiden går så fort kram

Svar: Tack snälla du. När vi kollade längd och vikt senast så var hon 61 cm och vägde 6250 gram. Det var dock 3 veckor sedan :) Vi ska på BVC till veckan så vi får se hur det ser ut då :) Kram
None None