Vecka 24 (23+5)

Då är helgen snart över för den här gången.
Igår så blev det en tripp ut till Birsta och alla butiker för att shoppa lite smått.
Blev några klädpagg till mig.
En mörkgrön mammaklänning:

En vit mammatunika:

En kofta:

Blev även en supersöt dräkt till bebis:
Småfötterna får mig att smälta!

Sedan köpte jag en mobil till spjälsängen och en snuttis i samma tema, spöket Laban:

Nu sitter jag och budar på en sänghimmel samt ett jättefint spjälskydd på tradera. Några timmar kvar bara!

Efter allt shoppande igår så spenderades kvällen med mina systrar och det blev massa mys och filmtittande. Bra helg!

#1 - - A:

Men åh så söt dräkten är! :) Fötterna! Mysigt med klädköp. Ha en fin söndag! Kram!

Svar: Ja jag älskar att handla åt bebis :)
None None

#2 - - Mammatea:

Så söt den lille kommer va i dräkten.

Svar: Tack, det tror jag med :)
None None

#3 - - Leah / hael:

Jätte fina kläder :)

Svar: Tack så mycket!
None None

#4 - - Sundsvallstjej:

Fina grejer :) och snygg kofta! Har samma på mig idag ;).

Svar: Tack, då gissar jag på att du är dundersnygg i din kofta :)
None None

#5 - - alexandra:

gillar verkligen tunikan:) fin

Svar: Tack, den känns så skön plus att det är mon färg :)
None None

#6 - - E:

Bebisdräkten är helt magiskt. Tittat på den jag med, men avvaktar ett tag till..

Klänningen var superfin, vars är den köpt?

Kram

Svar: Ja jag kände att jag bara MÅSTE ha den :)
Ack så mycket, den är från HM :)
None None

#7 - - Fertilitetsresa:

Krokodildräkte is to die for!! :)
Kram

Svar: Ja visst är den grymt söt :)
None None