Vecka 33 (32+1)

Nu har vi börjat packa väskorna här hemma, imorgon klockan 7 så rullar vi ned till Jönköping och kommer inte hem förrän på söndag.

Jag och P bestämde oss för att vi packar ned något klädesplagg till Bappen.. Alltså man vet ju aldrig vad som kan hända och kläderna skulle förmodligen vara alldeles för stora men ändå så känns det som rätt grej att göra.

Inatt så vaknade jag av att det spände rejält i magen. Det var faktiskt så att det gjorde ont och jag började fundera på om jag borde väcka P. Jag tror att det kan ha varit någon kraftig sammandragning för magen var hård och det släppte efter ett tag. Det fick mig i varje fall att inse mer att det snart kommer sätta igång på riktigt!

Gravidkudden måste jag komma ihåg att packa kom jag på nu när jag sitter och skriver.. Sedan måste jag ha med fet hudkräm. Har börjat spricka en del på magen. Hade några bristningar sedan innan då jag pendlat i vikt men nu har det börjat bli mer då magen verkligen är på bristningsgränsen. Mig gör det dock inte så mycket. P brukar smörja in min mage och tycker att den är vackrast i världen ändå!


#1 - - A:

Hoppas ni får det bra i Jönköping och att det lilla plagget ännu inte ska behövas. Kram!

Svar: Tack så mycket :)
None None