Vecka 38 (37+0)

Nu är Bappen alldeles färdig där inne i magen. Ska bli så spännande väntan nu fram tills att hon väljer att komma ut!

2013 har varit ett magiskt år. Det började jobbigt med IVF-behandlingen som fick avbrytas.. Allting kändes så misslyckat men sedan vände allt och vi fick vårat plus i maj. 
Att 2013 blev ett sånt underbart år hade vi aldrig kunnat tro. 2014 kommer garanterat bli ännu bättre för då får vi spendera året med vår lilla tjej.
Jag önskar er andra all lycka!
GOTT NYTT ÅR



#1 - - Leah / hael:

Gott nytt år fina du

#2 - - A:

Fina magen! :)
Tänk att hon är alldeles färdigbakad nu!

Gott nytt år! Kram!

#3 - - Sundsvallstjej:

❤️ Gott nytt år!

#4 - - S:

Vad fin du är!
Hon kan ju komma när som helst nu! <3 så himla spännande!

Gott nytt och god fortsättning. <3

Kram

#5 - - Mammatea:

Gott nytt år!

#6 - - M:

Skall det föreställa ett par trosor, den där tråden under magen?

Svar: Förstår inte varför du fokuserar på mina trosor? FYI så ja det är mina trosor och det är de skönaste trosorna jag har just nu som gravid då de inte alls är i vägen för jättemagen.
None None

#7 - - Sundsvallstjej:

Och vad har trosorna med detta att göra undrar jag då?

Svar: Den där som kommenterar tycker om att lämna sånna där kommentarer här lite då och då. Vet inte varför jag verkar provocera den människan så hårt men man får försöka att inte ta åt sig :) Kram
None None

#8 - - Sundsvallstjej:

Jaha. Tråkigt att man inte har annat att roa sig med. :) kram