Vecka 20 (19+1)

Idag krånglade jag till det rejält på jobbet. Skulle ta komp och lämna stället redan 12.45. Skyndade mig till MVC för att träffa barnmorskan och fick veta att jag var inbokad imorgon klockan 13. Allt krångel i onödan och nu kommer jag behöva trixa för att få till morgondagen.. Känner mig som världens jobbigaste kollega men jag har ju inte så många val eftersom jag måste besöka MVC under dagtid.
Hämtade ut ett paket som kommit med posten. Det var ett babynest som vi köpt på nätet och det är så otroligt fint.
Längtar verkligen efter att vår bebis ska kunna ligga där och mysa!

#1 - - A:

Vad mysigt med babynest. Funderar också på om jag ska köpa ett lite senare. Kram!

Svar: Ja det ser så himla mysigt ut och känns behändigt att kunna ta med sig och så. Kramar
None None

#2 - - Icka:

MVC brukar man få gå till på betald arbetstid, kolla med din arbetsgivare :)
Så fina bilder!!!
Kram

Svar: Tack så mycket :)Ja vi får göra 2 besök hos MVC men utöver det så måste vi använda komp eller gå obetalt. Är väl inte det som svider utan det är mer att det känns som att man sätter kollegorna i skiten men man måste ju tänka lite på sig själv just nu :) Kramar
None None

#3 - - dagijuli:

åh så fint. vi beställde också på nätet av en tjej emmiesbabynest eller nåt.. hittade henne på blocket=)
min lilla skruttas är också med stjärnor fast den är beige=)
kram på dig
jag vet hur det känns att vara en "jobbig kollega" .. jag fick ju springa ifrån extra mkt när jag fick havandeksapsförgiftning o man kände sig dum för att man skulle iväg..

Svar: Ja den ser så mysig ut! Beställde min från Tradera av någon som också gör egna :)Visst är det jobbigt att man ska behöva känna sig krånglig men man gör det ju verkligen inte för att vara jävlig. Kram!
None None

#4 - - Monica:

Urgulligt! Jag blir sugen på att försöka sy ett!

Svar: Det är säkert inte så svårt att sy ett om man är duktig på sånt. Själv är jag inte så händig men nog tror jag att du kan lyckas :)
None None

#5 - - Jullan:

Jättefint babynest! Är oxå ute efter ett, Tradera it is alltså! :)
Man har rätt att besöka MVC på arbetstid åtminstone ett par tre gånger vet jag, så var det när jag jobbade åt Sundsvalls kommun. Fast du kanske inte jobbar åt Sundsvalls kommun?

Svar: Ja jag tycker att det fanns många fina på tradera iaf :) Har kikat runt på massa sidor och tycker även att bästa priserna gick att fynda där. 2 gånger är det som gäller, det kan ju säkerligen ha ändrats med tiden, sundsvalls kommun drar ju in på mycket.
None None