Att drömma

Jag är en människa som drömmer otroligt mycket och ofta. Drömmar kan ibland påverka mig ordentligt. Mysiga drömmar är väl det bästa som finns? Har drömt om att få hålla i mitt barn, även om att få smeka med handen över en stor gravidmage pch bara skrika ut till alla att nu jäklar är det vår tur! När man vaknar med den där mysiga känslan i hela kroppen ni vet?!

Inatt hade jag en dröm som gjorde att jag vaknade upp med ett ryck och bröt ihop totalt. Behöver inte dra hela drömmen men i stora drag så hade P lämnat mig för en annan tjej, det sved otroligt eftersom han är mitt allt. Försökte fortsätta vara vän med honom trots att jag egentligen aldrig ville se han för att kunna gå vidare. Träffade hans nya brud in public. Självklart var hon gravid, med tvillingar! Dock var det inte hon som fick mig att bryta ihop utan orden som kom ut hennes käft prickade mig rakt i hjärtat:
"Jag kan iaf ge honom två levande barn!"
Fyfan vad det gjorde ont!
Drömmen har förstört hela min dag..
Tur som fan att det bara var just en dröm.