Vardag, husdrömmar och första löpet

Idag började P att jobba igen vilket innebär att jag är ensam med båda kidsen på dagarna. Det är tre veckor kvar innan det är dags för Freja att börja föris igen men jösses vad hon längtar nu.
Vi var på piratkalas hos grannarna som också är hennes kompisar från förskolan och det gav lite blodad tand på de efterlängtade vännerna tror jag.
(null)

Jag fylls verkligen av lycka när jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som har fått turen att vara mamma till två underbara ungar, det går inte att säga detta för mycket för det är sån kärlek så det är otroligt. Att ta in ety barn till i familjen var verkligen inget problem och mycket ligger i att den kloka Freja har varit sp förstående och välkomnande till sin lillebror och att han behöver omsorg just nu.
(null)

(null)

(null)

Annars så kan jag informera om att vi börjat få lite nya husdrömmar. Vi pratar om att hitta ett mer eget boende i form av ett fristående hus men mer plats för vår familj. Vi förbereder med att fota det här huset och ha en annons hos mäklaren redo ifall drömhuset skulle dyka upp.

Jag har försökt komma igång med lite träning. Har blivit rätt många pass med gummiband på hemmaplan och måste säga att det finns sjukt många bra övningar att göra och jag hittar inspo på instagram. Sedan har det blivit besök på utegym och även vanliga gymet. Idag sp drog jag till med en första löprunda. Hade tänkt promenera 5km men efter att ha gått 1 km så satsade jag på att johha 2 km. Flåset var verkligen inte på topp och detta kommer att kännas imorgon men jösses vad skönt det är att svettas och kötta på!
(null)

(null)