Sista sommarlovet

Wohoo, ännu en termin med högskolestudier är avklarad. Den här veckan i skolan så var det opponering samt muntlig redovisning innan vi avslutade med att skicka in B-uppsatsen som vi skrivit i grupp.

På tisdagen satt vinhela eftermiddagen och gjorde klart för att därefter kunna vara lediga.
Den känslan!

Eftersom jag var tjänstledig från jobbet hela veckan så har Freja varit ledig med mig och vi har bara passat på att spendera dagarna med att vara med varandra.

Träningsmässigt har det gått bra.


I måndags blev det ett lunchpass med Muscle challenge.

På tisdagen blev det Bodypump med en vän.

På torsdagen så blev det styrketräning på utegym. Freja kände sig lång efteråt.

Vågen visade endast på -0,1 kg.

Händer väl inte massor men det känns svårt också eftersom kroppen verkar trivas bra där den är just nu.
Är mest nöjd med att ha hittat tillbaka till bättre vanor och allt minus får vara en bonus.

Idag så blev det en liten löprunda innan middagen.

Elljusspåret här är riktigt ruskigt men känns skönt ändå att bränna på i alla uppförsbackar inför Vårruset som väntar om några dagar.



Sedan vill jag bara avsluta med att säga att jag är så glad för min underbara vän Amanda skulle som igår födde deras andra lilla Falun-mirakel som legat i frysen sedan deras första Pingla gjordes.
Hoppas på att det är vår tur att få uppleva samma sak nästa sommar.