Hon och jag

Ja men då är Ps sista semesterdag här men jag och Frejster ska få fortsätta att njuta av ledighet i två veckor till. Jag kan nog ärligt säga att detta är den bästa semestern jag har haft. Har kunnat koppla bort både skola och jobb helt och bara fokuserat på att njuta av all tid tillsammans med människor som vi tycker om.

Alltså ser ni vilka fantastiska minnen vi får med oss. Allt finns inte med på bild heller. Jag blir helt varm i hjärtat.

Vi har fått en ny familjemedlem.. Vi började med att få hit han för att han skulle "hälsa på". Både jag och P är ju allergiska och vi var medvetna om att det är ett lotteri och därför ville vi inte ge Freja falska förhoppningar men iaf så är Bulten en 3 årig mysig kissemiss som nu varit här lite mer än 2 veckor och han får oss inte att må kasst så han ska få stanna.
Behöver jag säga att Freja är överlycklig?

Han är helt fantastisk. Snäll mot oss alla och gosar mer än gärna.

Vi har firat min fantastiska sambo som fyllt 30 år. Stora killen. Blev en stor tacobuffé för våra familjer.

Måste få med att Freja nu är helt och hållet är blöjfri. Har ju gått helt smärtfritt. Från att ha haft en tjej som totalt ratat pottan till att en dag inte vilja ta på blöjan. När hon kläckte dom orden så tänkte jag att det var vår chans. Jag har inte velat tjata alls om detta utan det får ta den tid det tar och det ska komma från henne. Nu kissas och bajsas det i toaletten och jag kan knappt minnas när jag bytte blöja på henne sist.

Hoppas ni alla har en härlig sommar. Vädret har ju verkligen varit över förväntan och det får gärna fortsätta visa sin bästa sida de sista två veckorna.

#1 - - Emma:

Världens finaste lilla familj ❤️