Frejas 1 års kalas

Redan igår började vi uppladdningen med lunch på stan och hämtning av paket från min fina vän som jag får träffa alldeles för sällan.

Vi tog en extralång myskväll igår och kollade på Lilla sjöjungfrun tillsammans.

Idag har det varit en jättebra dag och jag tror verkligen att Freja har haft roligt.
Det var sp roligt att många ville dela denna dagen med oss då det faktiskt är ett minne för livet. Hennes förata kalas liksom, stort!

Som en bonus så fick hon massor av fina och användbara presenter.
När vi kom hem skulle mycket invigas.


Nu ska jag lägga mig på sängen och slappa. Helt mör efter en dag som har varit fullproppad av saker att göra. Har en sambo som är sur som en liten treåring här hemma..
Älskar att han blir bitter för att jag fått göra allting idag och han struntat i allt sedan vi kom hem.
Nästan så att jag fnissar när jag tänker på hur barnslig han är när han blir sur.
"Då behöver du inte använda min laddare helller"
Haha, tur man är van vid att jobba med barn.

Hoppas ni har en trevlig helg allihopa!
#1 - - Nina:

Vilket härligt 1-årsfirande ni fick! En märklig fråga kanske men jag är nyfiken på vilket glasögonmärke/modell du har, de är så himla snygga!

Svar: Ja det blev riktigt lyckat :)
Tack så hemskt mycket! Det är speccsavers egna bågar. Köper alltid där då jag ibland blir sugen på att variera mig och de har så bra erbjudanden :)
None None

#2 - - Anonym:

Den rosa klänningen är bedårande! Synd att min dotter fyllt 21 . . .

Svar: Men man är väl aldrig för gammal ;)
None None