Fredagskänsla

Idag känns det verkligen som att det är fredag.
Jag och Freja har städat hela förmiddagen. Inspirerad av en annan blogg som jag läser så testade jag att ge Freja en städtrasa och visst blev det så mycket roligare när hon kunde hjälpa till.

Efter hennes sovning så gick vi ut en stund. Behövdes lite frisk luft. Freja tyckte inte att det var lika spännande ute idag. Hon ville mest roa sig med att smaka på kottar..
Så fort vi kom in så var det dockorna som gällde. Det är helt galet vad hon sysselsätter sig med dom. Känner mig nästan överflödig då hon släpar omkring på sina små bebisar.

Till mellis idag så fick Freja ära hårdmacka. Det är nog det enda som jag känt mig lite fjåsig med. Kom dock på att de lär ju äta hårda mackor på förskolan så vi kör på.
För Freja var det verkligen inga problem att tugga så detta låg ju bara hos mig.

Imorgon så är det vindrickande med mammafika-gänget.
Ska bli så kul att få spendera kvällen med de härliga människorna. Alla är verkligen helt egna personligheter. Nu har vi alltid setts med alla barnen och alla har varit i sin mammaroll men imorn får vi bara vara.
Har köpt på mig en helt ny outfit, kvällen till ära. Bjuder på en bild imorgon!