#1 - - Emelie :

Åhh tack snälla du<3 blev gråt färdig när jag läste detta, att det finns folk som bryr sig som man inte ens har träffat<3 kramkram!!

Svar: Men det känns ju som om att man känner andra ibland för att man tar del av deras resa. Självklart blir jag glad för er skull <3
None None

#2 - - Evl:

Tack fina fina vännen <3!!! Kramar!

Svar: <3 Så glad för er!
None None

#3 - - Emelie:

Ja det känns ju som att man känner varandra :) konstigt nog så drömde jag att vi hade flyttat till Sundsvall, sen var mina päron och hjälpt mig med vagnen in i bilen för jag skulle fara till Birsta och hänga med dig xD haha vilken dröm alltså ;) kram.

Svar: Ja det är konstigt! Men det blir ju så personligt och nära när man delar med sig av sitt liv och sin kamp så här på en blogg :) Haha, tur att det inte var någon mardröm iaf ;) Kram
None None