#1 - - alex:

wiiiiiiiiiiiiiii jag tro jag dör, lycka till nu :) kram

#2 - - Antara:

Ååååå lycka till vännen!!! All styrka till dig!
Massor med kramar!

#3 - - A:

Jag är i chock - även fast man har väntat sig detta. MEN C, nu ska du äntligen bli mamma!! Jag gråter och är alldeles till mig😊 All lycka till, kämpa kämpa!! Detta klarar du galant min fina vän. Stor kram till dig och P<3 <3

#4 - - Mammatea:

Så spännande! Lycka till

#5 - - Sundsvallstjej:

Gahhhh!! Gud va spännande!!! :D. Stort lycka till. Kramar <3 <3

#6 - - evl:

Underbart! Lycka till vännen <3!! Kör hårt!
Kramar!!

#7 - - A:

Men herregud! Så roligt! Stort lycka till!! Stor kram! ♥

#8 - - Fertilitetsresa:

Oj vad spännande!! Stoooort lycka till nu - håller tummarna hårt hårt!!! =D

#9 - - kampentillettplus:

Lycka till nu!

#10 - - My:

Åh heja heja !! Önskar er all lycka !!

#11 - - dagijuli:

åååh håller tummarna att hon kommer inatt!!! kram

#12 - - Hannanas:

Åhhh! Jag vill också! Lycka till =)

#13 - - Barnlängtan:

Galet! Lycka till nu!

#14 - - Leah / hael:

Åhhhh lycka till :D

#15 - - Emelie:

Lycka till!! :)

#16 - - JW:

Åh vad härligt! Lycka till nu! Kram

#17 - - Evelina:

Herregud vad spännande! Lycka till och jag ser framemot att se en liten här på bloggen. Stor kram!

#18 - - Tess:

Ett stort lycka till! :) Sååå spännande! Kram

#19 - - karin:

Wow!! Vad verkligt det blev plötsligt :) Lycka till nu (hoppas att hon är ute nu).
Kram

#20 - - S:

Åhh så spännande.
Har redan varit inne här 5 ggr och på fb... Väntar med spänning.

Så fantastiskt!

Stort lycka till!

Kramar i 1000! <3

#21 - - Moa:

Härligt! Lycka till! :)

#22 - - Icka:

Åh så jävla spännande, stort lycka till!
Tänker på er!
kram