Vecka 16 (15+1)

Nu är min och P's gemensamma vän här och som vanligt bänkar vi oss i soffan med alldeles för mycket svullande, spelande och filmtittande.
Vi väntar på att det ska bli lite mörkare ute och sedan tänkte vi slå på Evil Dead.
Idag har det varit en bra dag. Inget illamående alls, riktigt skönt!
Är smärtsamt medveten om att semestern snart är slut. Är nästan lite pirrig över att börja jobba igen. 5 åringar och nya arbetslag, det blir säkert skönt att få in lite vardagsrutiner igen. Något som är skönt med att jobba är att matvanorna blir lättare att hålla koll på. Frukost, lunch och mellanmål intas alltid på fasta tider och så har det ju inte direkt varit under sommaren.

Nej nu ska jag göra i ordning lite dipp och grönsaker och svulla vidare!

#1 - - dagijuli:

hej där
åh skönt att illamående börjat ge med sig!!
visst är det skönt med jobbet på det sättet att man kommer tillbaka till rutiner o som du skriver, bra mattider!! det är det jag är rädd för när man går hemma att jag stoppar i mig nåt när jag måste o inte äter regelbundet so mjag alltid gjort på jobbet kram