Lutinus

Började med Lutinus imorse. Kände direkt att det här inte kommer vara någon favorit. Har rejäl värk, som mensvärk som kommit och gått hela dagen. Jag hoppas verkligen att det bara är så här i början? Snälla, säg atg kroppen vänjer sig vid progesteronet?
Tänker ligga här i soffan och tycka synd om mig själv. Tar lite alvedon och hoppas på att detta passerar snart.

#1 - - A:

Men vad jobbigt. Jag minns inte alls att jag fick mensvärk. Men kan det inte bero på att det är mer aktivitet i äggstockarna än vad det är i normala fall vid äl? Vore ju surt om du ska behöva ha mensvärk under tiden du tar Lutinis :-(

Har TF talat om för dig att mensen dröjer att komma ifall du tar Lutinus? Tänkte bara tala om det för dig ifall det blir så att mensen inte kommer i tid och du får negativt på test. Nu lät detta som att jag inte hoppas, men du vet att jag hoppas<3 Jag vill bara inte att du ska bli mer förvirrad och ledsen om denna situation skulle uppstå.

När vårat fet inte blev av så slutade jag med Lutinus samma dag och då kom mensen 2 dagar efter (jag hade inte en aning om att det berodde på progesteronet förns TF sa det). Trodde jag hade fått en spontan mens.

Nåväl, skriver för mycket som vanligt. Kram, längtar tills på onsdag!!! :-D

Svar: Nej det verkar inte vara så många som fått det. Har googlat som en tok men jag tror att jag kanske är känslig mot progesteronet helt enkelt. Det finns ju med som en biverkning i FASS:en så jag kan omöjligt vara ensam :/ Ja det kan ju vara för att det ändå var en del äggblåsor där inne och de kanske tillbakabildas eller något? Jag vet faktiskt inte vart de tar vägen?
Nej, han sa inget alls om det. Bra att du säger det så jag kan vara medveten om att den kan krångla lite. Det är ju väldigt lätt att man snabbt börjar hoppas för mycket och då blir det ett hårdare fall om mensen dyker upp.
Självklart förstår jag att du vill att vi ska lyckas, är bara glad att du delar med dig av dina erfarenheter!

Jag längtar också massor till onsdag, Ska bli så mysigt med lite shopping, känns som att det var evigheter sedan. Kramar på dig!
None None

#2 - - Önskan om ett barn:

Förstår dig :( Tar också Lutinus just nu, är inne på dag 12-13 med den.. Har inte haft menssmärtor men enorma flytningar, och känner mig olustig där nere.. Och undrar om det är den också som gör mig så trött..
Hoppas att mensvärken ska gå över!! Kramar

Svar: Ja det är ju bara min första dag ännu så det kan säkerligen leda till lite obehagliga flytningar, känns som att det är på gång. Man känner sig inte så fräsch. Blir nog inget mys med sambon den närmaste tiden. Spännande att ni snart är på TD! :D Kramar!
None None