Steget

Mensen kom precis som beräknat.
Hur kommer det sig att jag varje månad hinner börja hoppas innan BIM?
Jag har bestämt mig att jag ska vara inställd på att mensen ska dyka upp och att vi aldrig kommer att lyckas, endå så blir jag lika ledsen när den väl är där. Det är som att hjärnan lurar mig på det grymmaste sättet den bara kan.
Jag tog i varje fall steget idag. Jag mailade kvinnokliniken för att försöka få en tid så snart som möjligt.
Detta blir vårat 12:e försök.
Vi har försökt i ett helt jävla år och inte ett piss händer! Vad är det som är fel? Jag vet ju att vi prickar in ÄL.
Jag var även dum att tro att Borago skulle vara någon mirakelkur som skulle göra att jag blev gravid direkt. En jäkla nit där kan jag lova. Ska dock fortsätta tills burken är slut vilket är fram till nästa BIM.
Killen får fortsätta knapra zink. Tar 72 dagar innan det verkar på spermierna fick jag höra. Vi får se om det hjälper.