Vecka 26 (25+4)

Första kollen hos BM sedan inskrivningen idag.
Sf mått på 24 cm.
Bebisens puls på 130 slag/minut.
Blodtrycket ligger rätt lågt men det gör det alltid för mig och så bad jag om att kolla hb också eftersom jag känt mig lite smått trött och haft en del huvudvärk. Det låg på 110 så hon sa att jag kan börja med Niferex varannan dag om jag vill så jag kör nog på det så det inte droppar mer.

Freja var med och hon var helt fascinerad. Så mysigt att hon får vara en del av den här resan och att hon verkar tycka att det är så spännande.

Mycket börjar bli färdigt här hemma. I veckan har vi köpt ett spädbarnsinlägg till Ergobabyn samt att vi beställde nya chassit till vagnen som nu ligger på Ica och väntar på att hämtas ut.
Ralfs kläder är tvättade och vikta vid skötbordet och en ny babysitter ligger redo att packas upp.
Har en känsla av att han kommer komma lite tidigare än BF så det ska bli spännande att se om det stämmer eller inte.
Vill vara redo om det blir så i varje fall.
(null)