Vecka 9 (8+1)

Nu har vi passerat 20% av graviditeten. Jag tror att vi fortfarande är inne i fasen att vi bara vill att tiden ska gå tills vi vet att allt ser bra ut.
Jag känner mig lugn i kroppen och kan vara liiite illamående på morgonen innan jag fått i mig frukost men annars mår jag fortfarande oförskämt bra, peppar peppar..
Det är så fascinerande hur kroppen kan fungera när man är preggo. Jag som älskar julmust, alltså älskar mer än allt annat flytande, kan inte drick det just nu. Helt såld på bubbelvatten med smak dock, känns så friskt, kallt och gott så jag blir helt till mig.

Om 8 dagar är det dags för ultraljud och än så länge är känslan att allt kommer se bra ut men jag kommer säkert hinna noja innan det är dags.

Idag har vi firat P lite på fars dag. 
Freja slog in hans paket och sedan har han fåt spela massor och valt middagen.
Lika älskad varje dag och finaste pappan till vår tjej.

(null)