Vecka 14 (13+2)

Tiden rullar på och just nu är det fokus på julfirande och julledighet. Eftersom jag är ledig måndagar och fredagar så krävdes det inte många extra dagar att ta ut för att få lite långledigt så det har vi satsat på.

Nu är jag inskriven hos BM och RUL är inbokat den 29/1 så det är ett tag kvar tills dess. 
Proverna som togs såg bra ut. Järnvärdet var fortfarande okej och blodtrycker var lågt men jag ligger alltid på det som de anser vara lite lågt så det var ändå okej det med.

(null)

(null)

Något som är intressant här hemma är att Bulten, vår katt, börjat bli väldigt gosig med magen. Han ska gärna ligga på mig och gosa samt att han helt plötsligt börjat sova på skötbordet. Skötbordet har ju liksom stått framme sedan Freja var liten och den står på toaletten uppe där det oftast är komsvart men ja, där sover han oftast nu. Kanske han känner på sig att det ska hända något snart. (null)

Förra veckan hade jag en riktig tröttvecka. Blev verkligen noll extra ansträngning då jag var helt slut efter skolan. Ingen träning alls fick jag till heller.. Valde att lyssna på min kropp.
Idag var jag på ett riktigt intervallpass i spinning och jösses vad skönt det är när man väl tar sig dit.
Måste försöka pusha mig själv för det ger så mycket positivt.

Nu ska jag vila på soffan. Freja åkte på världens febertopp och hade plötsligt över 40 graders feber och var helt utslagen. I samband med det så kom såklart Kruppen smygande och det låter så himla hemskt när hon rosslar. Nu ligger hon i vår säng och sussar gott och jag får VABa under morgondagen.