Vecka 19 (18+6)

Imorgon är det dags för vecka 20 och det är då dags att inse att vi tagit oss halvvägs.

Igår hade jag och Freja en helt fantastisk dag. Jag hade lovat henne att vi skulle ha en heldag på Himlabadet under jullovet men då var hon liksom halvkrasslig under hela ledigheten så vi sköt på det. Hon har längtat och räknat ned mot gårdagens planer och det vart helt klart lyckat.
4 timmar på badhuset och mys i bastun innan vi avlutade med en glass på fiket. (null)

(null)

Jag tror att jag känner av bebisen i magen lite till och från. Fick till och med en liten spark mot handen en kväll. Längtar efter att det ska bli tydligare så jag får dela med mig till övriga familjen också.
(null)

(null)

På måndag är det dags för RUL. Börjar bli smått nervös nu när det närmar sig. Måtte lilla pyret kämpa på där inne för nu längtar vi verkligen massor allihopa.
Återkommer när jag har mer info att dela med mig av.