Vecka 32 (31+1)

Magen växer på rejält och än så länge mår jag helt okej.
Var till BM förra veckan och alla värden ligger bra till, hade SF mått på 30 cm.
Hon frågade om jag funderat på att söka gravpenning när jag ändå arbetar i förskola men jag hoppas på att kunna jobba vidare. Är ett skönt sätt att hålla igång.
Tar examen från högskolan den 8/6 och planen är väl att jobba tills dess och sedan ta ut lite semester innan Ralf tittar ut, om han inte tittar ut innan.
(null)

(null)

Våren har ju äntligen kommit till oss och det är helt fantastiskt. Vi hänger ofta utomhus men jag märker att jag lättare får sammandragningar denna graviditet. Efter en dag utomhus eller när jag promenerar och Frejster cyklar så kör det ofta igång.
Svårt att låta bli dock nu när man bara vill njuta och ta vara på det här vädret.

Bästa Frejster bara känns större och större.
Det går inte ens att föreställa sig att man ska älska en annan liten individ lika mycket som man älskar den här ungen men alla som har flera barn menar ju på att det faktiskt är möjligt.
Att kunna känna sån här kärlek *2 kommer iaf bli helt fantastiskt!
(null)

(null)

(null)