Biomys

Sedan sist så har Freja fått en till tremänning. En fantastisk liten flicka som jag också ska var gudmor till.


Tiden rullar på och känslan av att våren är på gång börjar smyga sig på. Halva februari har ju snart gått liksom.

Jag kör på med att arbeta 65% och plugga vilket fungerar fint. Är ju faktiskt på femte terminen nu och vi har lite nedräkning inför sommarlovet som vi också insett är det sista sommarlovet i utbildningen.

Jag tog alla pengar som jag fått i födelsedagspresent och fortsatte på min sleeve som jag älskar. Inte mycket kvar nu ändå.


Sedan har vi hunnit med biobesök två gånger de två senaste veckorna. Vaiana, för er som inte sett den så kan jag bara säga att ni måste pallra er iväg för att göra det.


Freja älskar den och soundtracket går varmt både hemma och i bilen. Så fin och välgjord film. Disney lyckas i vanlig ordning.


Nu laddar vi upp för ny vecka. Den kommande veckan ska spenderas i skolan vilket jag ser fram emot. Just nu läser vi musik och rörelse och det innebär massor av roliga praktiska moment på campus.

Ha det gött så länge!