Sjuklingen

Igår ringde jag jobbet och meddelade att jag följer läkarens sjukskrivning och stannar hemma hela veckan.
Ena titthålet på magen tappade sin sårtejp vilket resulterade i ett öppet sår som vägrade sluta blöda. Nu är det dock tejpat igen och föehoppningsvis läker det fint där under.. Usch, tycker att det är rätt obehagligt med sår på mig själv sådär.

Igår när P kom hem från jobbet hade han med sig presenter till Frejster från våra fina vänner A & M som varit på Disneystore. En t-shirt med Toy story som är en storfavorit, en Arielmugg och såklart Baymax. Fatta nöjd hon var när hon fick gå och lägga sig med sin nya bästis.

Idag var det meningen att vi skulle på Leos lekland men under natten fick Freja feber. Hon som varit så himla sugen i flera dagar men istället har större delen av dagen spenderats på soffan.

Förutom febern har hon en elak hosta så just nu puffar vi på flera gånger om dagen. 

Hon är så duktig och förstår liksom att hon är sjuk. "Dricka vatten så magen blir glad" "Medicin så jag inte ska hosta". Hon måste ju bli lagomt less på sin tårögda mamma som ska berätta hur imponerad hon blir varenda dag. Stoltheten man känner över sitt barn är rätt svårlagen och den slår en flera gånger i veckan.

Nu ska jag ladda batterierna tillsammans med febertjejen som redan ligger i vår säng.