Snö

Fick åka hem samma dag som jag skrev det senaste inlägget.
Läkaren var bestämd med att jag måste hålla mig ifrån träning de närmaste veckorna då kroppen behöver en rejäl återhämtning. Lättare promenader var ok. Han frågade om jag ville ha någon sjukskrivning men jag har ju 2 veckor med skola nu framför mig innan det är dags att kliva tillbaka till barngruppen så det bör gå bra.

Medan jag låg på sjukhuset så kom vintern ordentligt så idag blev det en promenad med Freja och snowracern som hon fick i julklapp.

Vi hälsade på min pappa och lunchade där innan vi gick hem och lekte en stund ute på gården.

Freja blev helt tokig när det var dags att gå in.
Hon blir tokig över rätt mycket saker nu. Mycket vilja i en sån liten kropp och jag vet att det ibland inte spelar någon roll hur jag gör för hon kommer ändå inge tycka att det är så som hon önskat. En liten personlighet ska växa och bli ännu större och det är helt fantastiskt om än påfrestande ibland.



Fick kallelse för ultraljud idag. Tur det verkar gå snabbt framåt. Är typ livrädd att jag ska hinna åka på fler anfall..


#1 - - Adele :

Skönt att du fått komma hem. Fy vad hemskt det måste varit och hoppas de gör operationen fort så du slipper detta. Vet de varför det blev såhär?

Så fina bilder på Freja. Så stor hon blivit! Tiden bara rusar.

Kramar och krya på dig!

#2 - - Fiffig:

Krya på dig! Så skönt att du fått komma hem till lilla tjejen igen 💓

Kram!

#3 - - Madeleine:

Väldigt fin blogg du har, rolig att läsa! Kram
nouw.se/mmadeleinee