2 åring

Tänk att vi nu faktiskt har en fantastisk liten 2 åring här hemma.
Som hon taggat för att få blåsa ut ljus och få paket. När det var dagen D, alltså den 13/1, så klev jag och P upp och förberedde en muffin med ett ljus i.
Det var en riktigt trött Freja som piggnade på sig så fort hon insåg varför vi stod där och sjöng för fullt.

I helgen så har vi haft kalas för våra familjer och vänner.
Blev en intensiv dag som ändå var väldigt trevlig och det verkar också som att den var uppskattad av allihopa.

Efter kalaset så sov Freja borta för första gången någonsin.
Hon sov hos min pappa och det gick verkligen hur bra som helst.
Nu har vi klivit över den tröskeln också.
Visst var det en rätt konstig känsla att gå och lägga sig när hon inte var här hemma men jag visste ju att hon hade det toppen.

Nu har hon precis somnat för natten och jag ska myspysa på soffan.
Imorgon så ska jag äntligen börja träna lite smått igen så då blir det gym tillsammans med A. Oj vad jag längtat!