Vardagspuls

Som tur var så slapp jag och P magsjuka. Freja piggnade på sig innan det var tisdag och vi körde på föris för henne och jobb för oss.
Hon har fått gå lite längre dagar nu och det känns ändå okej eftersom det är tydligt att hon trivs bra där.

Kursen jag läser just nu i utbildningen är rätt så trist och det är inte så många uppgifter vilket har resulterat i att Freja fått vara med mig på fredagarna och måndagarna som annars är pluggdagar. 
Älskar att få vara med henne hela dagarna. Det är världens bästa tjej som är väldigt nerkärad i rollekar. Att vara katt, doktor eller att få gå runt och skruva med verktyg är det absolut bästa i vår 2 årings värld.

Vet inte om jag skrivit det förut men hennes absoluta favoritfilm är Big hero 6. Mycket som händer relaterar hon till filmen och det är fascinerande att se hur hon verkligen förstår handlingen och relaterar till känslorna som den förmedlar.

Idag så spenderade vi lite tid på Birsta.
Shopping med bästa smakrådet som hävdar att allting kostar "åtta-nio".

Nu har hon precis somnat gott efter en godnatt-saga. Jag ska läsa sammanfattningen från en avhandling så har vi morgondagen tillsammans imorgon och då kommer vi mysa med A och Signe.
#1 - - Malin:

Vad lustigt! Min son hävdar också att allt kostar åtta-nio! 😂

#2 - - Evl:

Nähä?! A-V har ju alltid sagt nio-åtta. Vad skumt att så många säger så! :D